24 Mayıs 2016

MİGREN İÇİN HERGÜN BİR KAHVE

Evet çok ilginç değil mi?
Ama gerçekten işe yarıyor.

Sanıyorum hamileliğimin 4.ayıydı doktoruma 3-4 günde bir tutan migren sorunu için ne yapmalıyım diye sordum,dedi ;
-hergün bir kahve iç
Tabi ben şok oldum nasıl olur noroloji uzmanları bas bas bağırıyor kahveden çaydan uzak durun diye..
Birde gebelik var dokunmazmı filan dedim,bir fincanın bi zararı olmaz dedi doktorum
E çaresiz olan ben mecbur bu yöntemi denemeye razı oldum

İyi kide denemişim
Doktorumdan Allah bin kere razı olsun
İki buçuk ay oldu migrenim hiç tutmadı..
(Maaşallah deyim;)

Artık hergün düzenli olarak türk kahvesi içiyorum
Zaten pek severim kendilerini:)

Bu güzel bilgiyi sizinle paylaşmazsam olmazdı
İnşaallah sizde de işe yarar..
Sevgiler..

Kahveniz köpüklü,migreniniz son olsun kızlar :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder